miércoles, 3 de noviembre de 2010

TEKNOLOGIA BERRIEN ERAGINA

Teknologia berriak—eragina—informazioaren gizartean

Gaur egun, teknologia berriek gero eta eragina handiago daukate gure gizartean, hots, informazioaren gizartean.
Informazio eta komunikazioren teknologia berriak  eragin zuzena daukate hezkuntzarekin, hau dela eta,  oinarrizko prestakuntza batzuk eskatzen dira.
Nik esaldi hau azpimarra nahiko nuke: oinarrizko prestakuntza batean geratzean, eta ez prestakuntza oso batean bihurtzea. Teknolgia berrien garapena eta eragina izugarria denez eta modu horretan izaten jarraituko denez, beharrezkoa ikusten dut prestakuntza minimo bat baino ez izatea gure ikasleak; guk irakasle moduan informazioa ondo kudeatzen eta kontsumitzen irakatsiz.
Nire ustetan, teknologia berriek, lan sektoretan aurrerapenak eskaintzen dituzten moduan; hezkuntzan aurrerapen hauek hain garrantzitsuak  ez  direlakoan nago. Egia da,  lan berriak sortu direla hauei esker, baina  eskolan, nire aburuz, garapen masiboa ez dela beharrezkoa adierazi nahi dut: 8 urteko ume batek ez du zertan internet-en informazioa bilatzen egon behar, liburuak, aldizkariak eta beste errekurtso batzuk dituelako.
Horrexegatik, teknologia berriek hezkuntzan eragina izango dutenez, irakasleok adi egon behar gara ikasleek oinarrizko prestakuntza bat baino ez izatea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario